Napęd mechaniczny
Agregaty malarsko – szpachlarskie z napędem mechanicznym
Agregaty malarskie i malarsko-szpachlarskie możemy również podzielić na dwie główne grupy ze względu na rodzaj napędu samej pompy:
– agregaty z napędem mechanicznym
– agregaty z napędem hydraulicznym
Agregaty z napędem mechanicznym charakteryzują się sztywnym połączeniem części zasilającej (silnikiem elektrycznym, spalinowym) z częścią tłoczącą materiał. Napęd mechaniczny to najczęściej korbowód, zębatka, lub przekładnia z pasem. Ten system daje stosunkowo krótki skok tłoka ale przy dużej częstotliwości obrotów silnika pompa osiąga wysokie wydajności przepływu materiału. Ze względu na sztywną przekładnie agregaty malarskie i malarsko-szpachlarskie stosuje się ogólnie do lżejszej i średniej gęstości materiałów (farby wewnętrzne, elewacyjne, lekkie i średnie i lekkie antykorozje, lekkie masy szpachlowe, lekkie masy bitumiczne). Dużym plusem takich agregatów jest kompaktowa, mniejsza budowa i niższa waga w porównaniu z agregatami z napędem hydraulicznym. Agregat z napędem mechanicznym są najczęściej zasilane silnikiem elektrycznym (230V) lub spalinowym.
Wyświetlanie wszystkich wyników: 2
-
Promocja!
Airlessco Agregat malarsko-szpachlarski TS1750 Hose Reel 17M204
26 400,00 zł (21 463,41 zł netto) Dodaj do koszyka -
Promocja!
Airlessco Agregat malarsko szpachlarski TS1750 17M203
25 400,00 zł (20 650,41 zł netto) Dodaj do koszyka